07 Jun 2010

Johor Darul Takzim

boss Ninie telah diarahkan oleh big boss
utk mengambil pic2 yg melambangkan negeri Johor
pic2 tersebut akan dimasukkan ke dlm buku cenderahati
utk diberikan kpd peserta2 'KASTEL'
(Karnival Sukan Telekom - semalaysia)
secara tidak langsung...Ninie pun terlibat sama...
projek pica2 ni...melibatkan satu JB...
maka ronda2 la kami selama 2 hari.....
dan ini la sebahagian dari hasilnya.........






acara perasmian KASTEL akan diadakan
di Dataran Bandaraya



eh.....ngape plk tulisannya jadi cam ni
ok la.....bg sesiapa yg tak tau ni bgn ape...
inilah 'Muzium DiRaja Sultan Abu Bakar'
dlm muzium ni byk tersimpan brg2 diraja
terutamanya peninggalan Sultan Abu Bakar
seronok masuk dlm muzium ni
tp agak suram kt dlm tu.....
bersebelahan dgn muzium ni ada taman bunga
best bersantai kt sini.....
pemandangannya pun menarik sbb tmn bunga ni
kt atas bukit, berdepan selat tebrau
antara bangunan yg terbaru di JB

kat sini la tempat PC Fair.....
dan segala jenis Fair la dibuat kt sini

antara bangunan2 lain.....
dah kehilangan idea.....tak tau nak ambil pic ape lagi
sbnrnya...byk lagi pic yg diambil...
tp tak larat la nak upload
ni la sebahagian drpd nya.....
dlm byk2 pic2 ni.....
hanya 3 jer yg menjadi pilihan & yg berkenan
dihati big2 bossss.......
tu pun...kena pegi semula ke tempat tu
dan kena snap semula...angle yg sama...k.....





4 ulasan:

dhamirah asilah berkata...

NICE SHOOT,sis..heeee

Yan berkata...

cantek pulak gambo2 ni bile diambil begini...

Insan Marhaen berkata...

pernah p johor tapi tak berpeluang lawat tempat-tempat ini

CuTeMiUt78 berkata...

aaahhaakksss... johor tanah air ku...
eemmm karnival sukan telekom.. aritu bos ada gak cakap.. tapi lupa dah