24 Jun 2010

Gerammm..........

ari ni...budak ni telah membuat emaknya menyinga
lalu naik angin sampai xhinggat duniaaa...
sbb keputusan peperiksaannya
yg amat terukkkkkkk sekaliiiiiiii.......
eeeee.....geeerrrammmmmnyaaaaa.......
ape lagi.....berdas2 la dia kena.....
nasib baik papa dia xde.....
kalau tidak.....
xpasal2 saya yg akan bertekak dgn papa dia.....
sebagai hukumannya.....
mlm ni dia tido sorang kt bilik belakang
esok...dia akan pegi sek dgn baju yg tidak b'iron
dannn.....
ade byk lagi yg terlintas difikiran yg akan dilaksanakan...

7 ulasan:

ahkakbatik berkata...

cantiknya gambar2.. boleh tanya pakai photo apa?

ahkakbatik berkata...

ups...akak lupa kelik kat ulasan susulan.... sowiii....

ainazliena berkata...

sabo kak ninie sabo..bg peluang lagi yerkk..

Insan Marhaen berkata...

tu nak lepas geram ke nak bagi pengakjaran? denda sikit sikit dah le.

nasi belum jadi bubur. sat g jadi yang tak elok pulak..

HaNiE berkata...

hahaha mak dia garangnya!!!!

dhamirah asilah berkata...

HEHEHEHE...sabar yer kak...jgn marah dier lama2...cian dier..

CuTeMiUt78 berkata...

eemmm tu la karenah anak kan... tapi kan tindakan susulan tu.. sanggup ke nak laksanakan