26 Mei 2010

Kampung Pasir Putih - Pasir Gudang

kedai makan Rahmat
terletak di Kg Pasir Putih Pgd
terkenal dgn ikan siakap gorengnya yg sedap & garing
bos kami belanja mkn kat sini
Alhamdulillah.....terima kasih bossss.....
bos kite org ni mmg baik ati.....
bile dia dpt duit lebih.....mesti belanja mkn.....
tengok la ikan tu.....nyum2.....cicah dgn kicap...
kerabu mangga pun best.....terangkat.....

ikan siakap goreng, kerabu mangga, kacang goreng, sambal tempe,
kuah asam pedas, air limau, pisang
emm.........amat menyelerakan.....
kdi mkn ni atas air.....
klu air pasang, cantik la suasananya.....
drpd tempat mkn...boleh nampak ke seberang (singapura)
tp bkn singa town.....utan jer.....
haaa......dah licin.....
itu tandanya sedapppp.......tambah pula tgh lapar......
bersih semuanya.....


6 ulasan:

dhamirah asilah berkata...

yeahh!!!mira penah mkn kat sini...best kan duk tepi laut...tp tak tahan la dgn harga dier...baik mkn mcD..heee

ainazliena berkata...

hohoho..tmpat keje nana dgn kg pasir putih dkt bangat..wpun dkt jarang2 makan situ..slalu padat dgn org..

Yan berkata...

oho aritu ade gak wat entri pasal kedai ni..
ade kerabu mangga eh..
tak penah lak pesan.. tak perasanpun ade..

NJ berkata...

salam ninie..
wah makan kat RAHMAT RESTORAN yer..mmg sedap ikan siakap garing dia tu kan...dulu masa keja selalu lunch kat situ..lama dah x pegi ni..teringat2 pulak..

x nak ajak akak sekali ek..hehe

Ninie boleh x sms kat kak N sekali lagi no hp ninie..ari tu hp kak N rosak la..x tulis pulak no nye..

019-7138119...tq

Insan Marhaen berkata...

Ala... IM juga yang tak pernah pergi kedai ni.

Tempat IM pun ada juga Kg Pasir Putih. Tapi banyaknya restoran Cina...

salima make-up artist berkata...

salam, sorry lari topik.
nak tanya awak berminat tak nak join bengkel solekan pd 17/7 di bandar johor. Tempat akan diberitahu. Jika berminat sila sms nama serta alamat penuh untuk pendaftaran tempat ke 019-3417166.