29 Jun 2010

Basikal oh basikal.....

basikal ni baru sampai kejap tadi kwn hb antar
nampaknya salah satu keinginan dah dpt...
tp tak tau la bile plk nak mengayuhnya.....
basikal ni hb beli kt Penang mase gi training kt sana
kebetulan ade kwn dia bawa kenderaan....
so dicerai2kan.....& disumbatkan.....& baru sampai.....
haiii.....berjaya ke nak slim ni.....
yg kt bawah ni dah bertahun.....tak berfungsi pun.....

ha...yg ni pun hb yg belikan.....
mase tu kami masih bertunang
pd hal mase tu berat Ninie naik 2kg jer....
drpd 45kg naik 47kg...dah kecoh.....
takut baju kawin tak muat....
tu yg paksa abg belikan basikal ni.....
skrg ni dah 57kg.....tak nak pulak kecohhh.....
mane peginya semangat yg berkobar2 dulu tu.....
weiii....cmane nak naikkan semangat niii.....
ade sesapa yg ade tip tuk kurangkan mkn?
bole la share.....



6 ulasan:

Insan Marhaen berkata...

langkah pertama dah ok. nak tengok langkah ke 2 pulak.

jangan tersepak bendol dah le. nanti salahkan bendol pulak...

Yan berkata...

dah lame jugak tak mengayuh beskal..
dulu kat umah ayah ade gak beskal yg tak bergerak tuh.. sampai naik lupus dah... pasal takde org nak guna hehehe

ieda berkata...

heheheh sayang nyer di biar sahaja dik .. kenapa x manfaat kannyer .. heheh lepas nieh gi kayuh tau !!

cayuk2 bukan kayuh kerana nak kurus sahaja .. tapi nak sihat dan kuar peluhh .. itu yg paling penting :))

LanaBulu berkata...

weeeii..
mana boleh dok lagu tu saja..
nak kena senaman jugak...
ambik semangat baru...
gunakan semula...
ayoh...

CuTeMiUt78 berkata...

takpe kuatkan semangat.. insyallah berjaya

MAMADANISH78 berkata...

hahhahaaaaa..
mamaD pulak sebok belikan hubby alat slim tu..sama gak..jd tukun..tmpat sidai tuala sudaa....