12 Mei 2009

Tag dari Nana

Dah lama sbnrnye tag ni tak berjawab so ari ni baru nak
merajinkan diri menjawab tag dr Nana......

1. Bila kali terakhir anda cuci toilet?
rasenye minggu lepas la.....toilet tu ninie pakai sorang je
sbb niena & papa suke pakai toilet kat bwh so jarang2
cuci kecuali dah kotor

2. Pencuci apa yg anda guna?
harpic & cif

3. Dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai? Kenapa?
tak tentu sbb tgk kerajinan & kemalasannye

4. Apa tugasan terakhir anda sebelum menjelang malam?
tgk homework niena & prepare baju utk niena bawa ke
childcare

5. Apa menu hidangan makan malam anda yang paling simple?
nasi putih + kicap + telur goreng hancur

6. Minuman selalu anda buat waktu pagi?
jarang buat minuman pagi sbb selalu waktu pagi kelam kabut
nak gi keja & melayan kerenah niena.....minum air jarang je

7. Sebelum tidur apa yang anda suka lakukan?
berangan

8. Siapa yang harus menjawab tag ini?
sesiapa saja yang ingin menjawab tag ini dipersilakan
oh ye..........rasanye nak bagi mamadanish la jawab tag
ni..........mamadanish tolong jawab sikit..........

3 ulasan:

Mama Qaseh berkata...

Erm kita pn tk wat lagi tag nana nie hehe

ninie's corner berkata...

ade satu lg tag dr nana yg lum wat, tang kurus tu.....segan la nak jawab..........:)

mamadanish78 berkata...

mamadanish dah jawap dah..huhuuu
jgn lupa amik award kat umah kita yeeee