19 Mei 2009

Niena tak sihat

smlm niena tak sihat, sakit perut & demam
terpaksa la.....minta halfday ngan boss
ni masa kat klinik tgh tunggu doc panggil
ambil pic sbb nak antar mms kat papa
ni kat rmh
cian anak mama, tak sihat ye..........

tgk la betapa byk nye ubat yg niena dpt
ubat batuk, antibiotik, demam, vitamin, angin & selsema
ubat cacing pun ade tp tak snap plak
pn doc kate mgkin ade angin dlm perut
sbb tu perut asyik sakit aje
lg satu mgkin sbb niena belum pernah mkn ubat cacing
bila dah sakit perut, demam pun dtg sekali
tu yg dok melepek je..........


4 ulasan:

Mira berkata...

niena jangan lupa makan ubat tau..makan ubat nanti cepat sembuh..

gerunlah dengar ubat cacing ni. teringat masa kecik2 dulu. makan ubat cacing..masa buang air besa banyak cacing kluar. masa tu serik nak naik kat luar tak pakai slipar..

re : asam pedas tu baru tengok je..kalau nak rasa sedapnyer macam mana. bolehlah bawak famili makan kat sana..best wooo

mamadanish78 berkata...

salam tuan umah...
hubby mamaD je malam td g farmasi,belikan kita 3 beranak ubat cacing (zentel)..ada mamaD post kat blog...
tak tau lah..tak alih2 je hubby mamaD nak suh kitaorg makan ubat cacing tu...uuhuhhhuu...
kata hubby 6bulan sekali kena makan ubat cacing ni..kalau tak tak selera nak makan.....
tgk tu...sian nina..dah sakit..uuhuhu..moga cepat sembuh ya

ninie's corner berkata...

tk semua.....niena klu dah sakit rmh tu sunyi je..........tp klu dia sihat mcm ade 10 org dlm rmh...mulut dia kepoh mcm papa.....kah....kah...kah...ninie pun dah lama tak mkn ubat cacing la..........

Mama Qaseh berkata...

Alaa cainnya dia..
Dh ok lum tue Niena..
mkn ubt tau yang..
mga cpt sihat