07 Mei 2009

PD - day 2

pagi kak ngah buat sarapan, mcm2 ade.....
nasi goreng, mee goreng, sandwich sardin &
sandwich telor (ninie yg buat, tu aje yg pandai)
lepas anak2 semua mkn, gi jln2 kat pantai
tak jauh pun, jln kaki je............
sempat la bebudak tu main air
basah2 bdn semua......

balik apt terus masuk swimming pool
asyik berendam je bebudak ni tau..........


kite org semua nak gi rmh mak itam (makcik papa)
rmh nye dkt je dgn PD "Springhill"
lepas tu kak ngah & family terus balik klg

mkn sate kajang hj samuri kat PD
tp rasenye lg sedap yg kat kajang tu
sate kat sini keras sikit


shopping2 kat pekan PD
bebudak ni semua suke la..........
masing2 nak jaket yg leh terapung tu
balik apt semua dah lepak termasuk mama dia
penatnye jln2 tp klu keja pun penat jg
pe2 pun enjoy sbnrnye............






4 ulasan:

ainazliena berkata...

syoknyer..dpt jejalan..i pg danga bay jek..huhuhuuh

ninie's corner berkata...

ok what jejln la jugak.........walaupun ke danga bay je.....ala tu pun kebetulan ade course kat KL jd jejln la sekali....dah satu jln pun.....

Qasehku berkata...

Oooo jaln sakan noooo..hepi laa Niena tue kan..mama dia pn msti lagiiii suke

ninie's corner berkata...

mmg ni la masa yg dinanti2kan..... sbb thn ni belum gi jejln mane2 pun......seronok saat bersama keluarga......tak yah fikir pasal keja tu yg penting........