20 Julai 2009

Niena oh Niena.....

mkn kat secret recipe
- memenuhi permintaan Niena -
tirametsu kesukaan dah abisssss............

ni kat terminal bas Larkin
antar Dian...........
kejap jer Dian dah nak balik............
Niena dah tak de kwn........
tgk le tue.......aksi Niena...........

Niena mmg manja dgn Acik Dian..........
sbb Acik Dian suke layanz kerenah Niena.....

terpaksa pujuk Niena..........
bawa mkn ABC kat Carrefour..........
ngapa Ninie kate Niena anak manja........?????
kekadang tak sampai ati utk tidak memenuhi
permintaan Niena..........
walaupun tau risiko nyer pabila terlalu mengikut

kehendak Niena...........sbb..............
buat masa ni, Niena la satu2 nyer
cahaya mata yg Ninie ade........
tp bkn semua permintaan nyer...........
Ninie terus bg.......ttu ade syarat yg
perlu dilaksanakan dulu..........
klu nak tau, Ninie pernah kena marah
dgn Abah Ninie.....hanya krna...........
Ninie marah & pukul Niena.........
tu blum lg kena marah dgn hubby.............
atas sbb yg sama.........Ninie marah Niena................


4 ulasan:

Mama Qaseh berkata...

Tkpelaa Kak Ninie..slagi ank2 tk minta lbh dr apa yg kita tk blh nk adakan..slagi itu rasanya tk slh memenuhi pmintaan dorang..lgpun dorang baru nk merasai hidup yg bwarna wrni..pd Ain laa Kak Ninie kan,pe yg Ain xdpt nk merasa zaman kecik2 dulu..Ain tknak Qaseh merasainya..ckuplaa wktu Ain dulu kan..Bialah dia dpt merasai pe yg dia nak asalkan kita sbg ibu tahu mna baik dn buruk utk dia..
Cayaaa laa Niena blg geng ngn Qaseh kan sayang..

HaNiE berkata...

Hmmmmm mama Niena ni mmg sangat2 garang ye puan-puan tapi Niena tetap manje-manje gitu maybe sbb DNA mamanye yang memang manje n ngade-ngade dah lekat kat dia, so sape salah? lu pikir la sendirik, hehehe........ larikssssss

ainazliena berkata...

psssstttt..kak ninie..nk kongsi petua ni..klu bole jgn minum ais sgt yer..tuko minuman panas plak..ais x elok utk kesuburan pompuan tau..

MAMADANISH78 berkata...

ninie...
samalah kita ni..
anak kita manja banget..
apa yg dia nak semua dapat..
tp mesti ada syarat gak sesekali tu...
kekadang kita ni ha...yg saje2 nak bagi...ekekeee..
dah adat anak sorang kan...gitu lah...
masa nilah nak ng kemewahan n cukup kasih sayang pun..
nnti klu dah beradik...mesti dah susah sikit la...he2...
ninie..agak2 bila nak tambah satu lagi ni...he2...
sebok tanya org...diri sndiri pun sama gak...wakakaaaa