03 Julai 2009

Melaka - day 2

destinasi pertama utk ari ni adalah ke.........
zoo Melaka..........
ini la janji yg kami tunaikan utk Niena
tgk la pic atas tu.......Ninie pun suke sbb dpt tunggang kuda
ni la kali pertama dpt tunggang kuda tau......
walaupun hanya sekali pusing jer.......
ok la tue.......(gaya saida)

pic ni semua abg yg ambil masa dlm zoo
sempat la tgk pertunjukan binatang
mini safari nyer pun ok

cuma satu jer yg tak seronok.....
tak dpt naik gajah...........
nak jln kaki kat zoo ni tak larat sbb besar..........
so..........naik train jer..............

ni plak kat River Cruise
seronok menyusuri sg Melaka ni.............

sg nyer bersih & tak busuk pun..........

pic yg sempat diambil masa naik cruise

bila dah penat b'jln seharian.................
ni la yg paling Niena suke..........
mandi swimming pool.....


3 ulasan:

Mama Qaseh berkata...

Niena adalh org yg pling sonok n hepi sgat2 kan..btuahlah sayang dpt mama n papa yg sporing dpt bwak kemana sja tmpt yg Niena nk pegi..

ninie's corner berkata...

sbnrnye.....mama Niena yg suke gi vacation.......boring la asyik keje jer.....tp klu dah mama & papa dia mmg kaki jln.....anak pun ikut sama ler.....

mamadanish78 berkata...

ninie...
mamaD mmg serik dah nak naik menara taming sari tu..gayat giler..nak amik gambo berdiri pun..kaki tak mampu nak berdiri bila dah sampai atas nun...uuhhuhuuuu