04 November 2009

tak sihat ker......

sekadar hiasan
letih nyer...mcm tak sedap badan.....
pagi tadi masa bangun tido...
sakit nyer kepala.....berat jer.....
mcm malas jer nak gi keje
lepas beberapa minit...ok plk.....
gi le keje......
mase sampai kat off pun masih ok
tp skrg mcm tak ok plk...
badan rase panas jer...tekak pun panas...
kepala dah mcm poning jer.....
tak pe la..........
layanzzzz pic kat bawah ni.....
..........zazsssssss...........

ni sebahagian kwn2 Niena kat childcare
pic2 ni semua...Niena yg ambil.....
n3 yg lepas...Ninie ade cite pasal Niena
gi dancing kan......
lepas abisss acara tu...tcher dia bawa
Niena ke childcare semula.....
so...mase yg terluang tu dia wat keje ni...
klu ikutkan...byk lg pic dlm camera tu.....
tp papa dia dah delete.....
bkn takat pic2 jer...video pun ade.....
tah pe2 jer pic yg dia ambil.....
kat rmh pun sama.....
pantang dpt camera kat tangan dia
mcm2 la pic yg dia ambil nyer....
klu tak caya..........
tgk la sebahagian pic nyer kat bawah ni
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
see

kan dah ckp..........
macam2 ada.....
..............ini sebahagian sahaja..........

4 ulasan:

ieda berkata...

hehehhe mcm anak akak lah jugak ..

pantang dpt kamera .. ader jerk yg dia nak snap .. hehhe ermm entah per2 ..

tungang langgang sekali

MAMADANISH78 berkata...

haaaaa...tak sihat???tahah niena nak dapat adik kot...ekekkeee...

sama la ngn danish tu...dapt kamera..semua sudut umah dia snap...wakakaa

ninie's corner berkata...

ieda,
pic tu hanya sebahagian jer....
byk lagi.....& mcm2......tp dah
di delete oleh papa dia........

MamaD,
InsyAllah....klu betol ape yg di
kt oleh MamaD tu........
Alhamdulillah...................
suke sgt........

[S]itie [B]Um [B]Um berkata...

kanak2 pemimpin masa hadapan