10 Jun 2009

Zoo Johor

ikut perancangan awal, cuti sek ni nak bawa
Niena ke zoo Melaka...........
oleh krna Ninie ade course pd 8 & 9hb......
hubby plk ade course jgk pd 12 - 14 hb...........
so..........terpaksa la ditunda ke ari yg entah bile
..........cian Niena..........
course yg Ninie pegi tu ESQ Training tp pengurusan TM
tukar namanye kpd CSQ utk anggota TM
bagus sgt course ni tau.....dpt tingkatkan kekurangan
diri & timbulkan keinsafan bg kite hamba yg kerdil
course yg hubby nak gi pun sama jgk ESQ Training
course ni wajib ukt setiap pekerja....., kat tmpt hubby keja
tp ari ni bukan nak cita pasal training tu sbnrnye.....
ni pasal cuti keputeraan agong ari tu..........
kite org bwa Niena gi zoo jgk tp Zoo Johor aje.....
layanzzzz........pic kat bwh ni..........

Niena merungut sbb Zoo Johor kecil tak mcm
Zoo Melaka & Zoo Negara..........ade train..........
kat sini xde zibra, xde giraffe..........
tiger plk malas, asyik tido je.........
nak sgt naik kuda..........
tp mama ngan papa xleh naik kuda sbb kuda tu
kecil sgt..........utk bdk2 je..........
suke la tu Niena dpt tunggang kuda
serooonokkk..........best tau mama.............
ye.....la tu dik...........
cuaca pd ari tu amat la panassssss..............nyer..........
tp pengunjung ttp ramai
terasa penat jgk walaupun Zoo Jhr xbrpa besarnye
letih..........mgkin sbb cuaca panasss..........kot..........
pe2 pun............, yg penting Niena seronok..........
ade la bahan ukt Niena cite kat kwn2 nti..........

1 ulasan:

mamadanish78 berkata...

penah gak g zoo negara ni..mmg kecik la zoo dia....binatang pun mcm tak aktif jek..buang masa je rasa..wakakaaaa
tp zoo ni busuk betul kan???lg luo dah busuk dah..tak mcm zoo kat melaka ngan KL...ok je...