12 Jun 2009

jemputan..........

ari ahad ari tu kite org dpt 4 jemputan perkahwinan
kesemuanya kami pegi..........
layanzzz..........pic kat bwh ni..........
pengantin pertama - temanya hitam putih
Nur Muslihah dan pasangannya (lupa plk nama suaminya)
Ninie blum pernah lg tgk tema colour ni
nampak cantik dan lain dr yg lain.....

pengantin kedua - temanya hijau putih
yg ni kedua2nya tak tau nama pengantin
sbb.....adik pengantin perempuan tu kwn hubby.....
adiknya jemput mulut je.....so xtau la nama kakaknya sapa
pengantin ketiga - temanya coklat putih
selamat pengantin baru Ramzan & Reen
pengantin lelaki tu kwn sekerja hubby
majlis ni kat Gelang Patah
pengantin keempat - temanya oren
selamat pengantin baru Zizee & Ina
bapa kpd pengantin lelaki tu kwn sekerja Ninie
majlisnya berlangsung di Dewan BBU
ibu kepada pengantin lelaki tu.................
kite org panggil Kak Bibah adalah penyanyi utama
kumpulan nasyid Al-Jawahir..........
ni plk saje je nak expose..........
semua cenderahati yg kami dpt pd ari tu..........
mcm2 colour, bentuk & peten..........



4 ulasan:

mamadanish78 berkata...

amboi2!!!k.ninie...berjalan sakan ni meround umah pengantin...uuuhuhuhu..bagus la...menerima jemputan org kan..org jemput kita dtg..meriah majlis...masa hari ahad lepas pun..mamaD g jemputan kat bukit easter...tema pengantin tu pun hitam putih gak...1st time gak tgk...he2...mmg cantik...tpkan kata hubby mamaD mcm org berkabung je...wakakakaaa....

Mira berkata...

mak ai banyaknyer undangan perkahwinan...bestnye..larat ke makan tuh,,,tapi mira paling tertarik ngan majlis kenduri kawin hitam putih tu..tak pernah lagi nampak orang buat tema ni..cantik jugak kan..pelamin pun cantik...
selamat pengantin barulah kepada semua mempelai..

re : boring tu yg tukar cat rumah tuh tapi mira ni cepat jemu pada benda yang sama ... kalau rajin mesti tukar lagi..hehehehe

ieda berkata...

salam dik ..

aah akak pun suka tema hitam putih tuh ..

thanx dik add akak .. nanti akak add adik lakkk ... hehhe

unique1012 berkata...

wah wah, jalan sakan gi umah pengantin, mesti dah tak larat nak makan kan, hehehe..