07 September 2009

Suatu Ketika Dahulu Di Ketika Ini.....

wah!!! tajuk nyer..........
mcm tajuk novel la plk

sbnrnye ari ni adalah anniversary Ninie & hubby yg ke 7
syukur Alhamdulillah..........
dah 7 th pun usia perkahwinan kami

7 th lalu diketika ini..........
tiada kata yg dpt diluahkan..........

terima kasih atas segalanya..........
semoga ikatan ini kekal hingga ke akhir hayat
&
semoga segala impian menjadi kenyataan

kurniaan yg amat bermakna
terima kasih sekali lagi utk suami tercinta
moga kasih sayang antara kita tidak akan berubah
moga Allah makbulkan setiap doa yg kami
titipkan utk kebahagiaan keluarga kami.....
bahagiakan hidup kami sekeluarga
murahkan rezeki kami
berkati rezeki yang kami perolehi
kurniakan kami anak2 yang soleh & solehah
Amin.....


8 ulasan:

HaNiE berkata...

wahhh 7 tahun dah, tabik spring!!!!

kejap jek kan mase berlalu, Niena pun dah bosar.....

Mama Qaseh berkata...

Hepi Anniversary to u Sis..mga jodoh bpanjangan n kekal hingga hujung nyawa InsyaAllah..

T leh da kan kwn tuk Niena pulak pasni hehe..

ainazliena berkata...

epi anniversary..semoga bbahagia hgga ke akhir hayat..

$WeeT HoNeY berkata...

tahniah.... moga berkekalan hingga ke akhir hayat.. & di kurniakan zuriat lagi.. hehheeee....

$WeeT HoNeY berkata...

cumel nye kak ninie dulu.. heheee...

ninie's corner berkata...

terima kasih semua.......... doakan yang terbaik untuk kami sekeluarga..........

MAMADANISH78 berkata...

wah...wah..wah....
tahniah ye....dah 7thn dah alam perkahwinan dia...
mamaD doakan yang terbaik untuk keluarga ninie...
comel niena ni...panjang betol rambut dia....sweet..
fuiiyyooo...sweetnya ninie masa naik pelamin...mcm cinderalella gituuuu...

p/s....nyesalnya tak tegur ninie ng niena masa kat pelangi indah tu...uuuuhuhuhu...niat dihati mmg nak tegor je...tp takut salah org jek....

unique1012 berkata...

happy anniversary niena & husband, semoga kekal ke akhir hayat, insyaAllah..