11 September 2009

Buka Posa 2


ni kisah buka posa kat Hotel Selesa JB
ari senin 07.09.2009
tp mase ni papa tak ikut sama sbb
papa pun ade buka posa dgn ktrktr kat
Hotel Mutiara JB
tp tak leh bwa family.........
so mama bwa le Niena sbb ktrktr tu
jemput satu family.........
sajian mknan nyer pun ok.........
mcm2 pilihan mknan ade..........
klu bwa Niena gi mkn kat hotel mmg tak rase rugi
sbb semua mknan dia akan mkn wlupn tak byk
bubur lambuk, laksa johor, nasi putih, ikan, sayur, satey,
keropok lekor, puding jagung, honeydew, kuih, kurma
tp hanya air sirap bandung jer Niena minum
senarai kat atas tu le mknan yg Niena mkn
pd ari tu tp dlm kualiti yg sedikit just utk rase.....
byk kan.....? tu pun masih nak minta mee goreng
tp Ninie tak bg sbb takut dia mun...
nasib baik dia tak nampak ais krim...........
kalau tidak *%#%#%#*.............

5 ulasan:

ieda berkata...

waaaaaaa best nyer berbuka ramai2 nieh .. huhuhu
dik nanti jgn lupa amik kad raya dari akak tau

Mama Qaseh berkata...

Wahh manyak nya Niena mkn..
Tkpe bia tmbah berat bdn lagi yea sayang wlaupun mek ckit2 tkpe jnji semua dpt rasa kan..

CuTeMiUt78 berkata...

berbuka ramai2 meriah gitu.. :D

MAMADANISH78 berkata...

mmg seronok bila dapat berbuka posa ramai2 ni...
wah..suami isteri penuh ngn undangan buka posa ni...ha2..
dah dekat tu hotel selesa ngn umah mamaD...
hai..bila la kita nk berbuka bsama pulak yek...bloger JB...

ninie's corner berkata...

Mama Qaseh,
Niena mmg kuat mkn... tp bdn tak besar2... bila pakai skirt @ suar mesti londeh...

Ieda & CuTeMiUt,
sesekali dpt buka posa reramai mmg seronok.....

MamaD,
ni bkn Hotel Selesa kat Pasir Gudang..... ni kat Pelangi dpn Polis Depot tu.....