23 Mac 2010

Bersantai di tepi pantai


bersantai di tepi pantai sambil b'main layang2
tp pic main layang2 tu blur jer.....
pic ni masa balik kg ari tu.....
Niena ajak papa gi pantai main layang2
angin bertiup kuat.....seronok bile main layang2
papa yg melayan niena.....
mama duduk sambil perhatikan jer.....
malas nak turun ke pasir tu.....
ramai jgk org bersantai ptg2 ni.....
seronok rase nye......
dah lama tak ddk tepi pantai sambil layan perasaan
termenung sambil melihat ombak laut
berangan tak ape2.....
isk...isk...tu semua kenangan tu.....
windu nyer.........

4 ulasan:

ainazliena berkata...

pantai mersing ker?..

NJ berkata...

salam ninie
datang umah akak amik award...

akak nak mintak no hp ninie la.. pls sms kat akak ye..ada sikit nak tanya pasal projek
019-7138119..tq

Insan Marhaen berkata...

Tkasih kerana linkkan blog saya ke dalam blog awak. Sat g IM linkan blog awat kat blog IM, ok kan?

Bila memijak pasir di pantai, jangan lupa ombak di laut yang tidak selamanya boleh dibuat kawan....

ieda berkata...

bestnya main dipantai .. anak2 kecil kalau dpt peluang ke pantai risauu sgt2 kan .. takut terover suker .. hehe

dah lama jugak akak x beremdam di laut .. x pandai berenang lak tuh .. hehe