15 Januari 2010

Dalam Kenangan

last day Niena di Nuri (30 November 2009)
bersama best friend (Sarah & Sofea)
dihadapan Nuri Taman Pelangi Indah
bersama Teacher Zana




5 ulasan:

NJ berkata...

salam ninie
setiap anak akan melalui proses begini dan kita juga mesti lalui masa2 tumbesaran anak2..kita mesti hadapi dengan peredaran usia anak2..
mcm kak N ni anak dah remaja kena jadi remaja la jugak..ikut rentak dorang..nak faham jiwa anak2 remaja bukan mudah..lg anak zaman skrg ni kan..

LanaBulu berkata...

Selamat berpindah ke culture baru..

Ain berkata...

cantik uniform dia....

CuTeMiUt78 berkata...

selamat menempuh alam persekolahan yg baru

sally ke? berkata...

salam

maaf ye, sy ni tgh nak survey sekolah utk ank saya. terjumpa plak ur blog. nak tny, ok tak nuri tmn pelangi indah ni? sbb saya pon duduk kat area situ.