13 Januari 2009

kenangan

antara lagu kenangan zaman persekolahan..............

Kesilapanku KeegoanMu
Besar kesilapanku besar lg kesilapanmu
Hampa yg kau rasakan hampa lg perasaanku
Kau cuba menyatakan aku
Membuat kesilapan
Yg tak mungkin kau maafkan lg
Ku tak mungkin kau perlu di sisi
Besar kesalahanku besar lg keegoanmu
Berkaliku beri alasan berkali2 kau menolaknya
Kau ingin ku menyatakan
Diri ini bagai lilin
Dan terbakar oleh perbuatanmu
Suasana sepi kini menambahkan bening
Di dlm hatiku
Mengadil silapmu biar di jiwamu aku telah tiada
Di waktu begini diusik kenangan silam
Yg bertandang
Lalu ku biarkan
Ia menabahkan hati ini
Kekasihku cukup engkau buat ku begini
Luka ini usah engkau berdarahkan kembali
Aku masih cinta padamu
Aku masih setia padamu
Kembalilah engkau padaku spt dahulu
Di dlm rindu ku menangis
Di dlm kalbu ku terasa
Teringatmu di kala derita
Yg memisahkan kita
Di dlm sedu ku berseru
Yg terukir di dlm hatiku
Kekasih bukalah pintu
Untuk sekali ini
Aku cinta kpd mu


wa......................wa.......................sedihnye.................

Tiada ulasan: